De vakantie is officieel begonnen!

3 maart 2020 - Bluffton, Indiana, Verenigde Staten

Vanmorgen ontaard vroeg wakker geworden. Het ritme zat er nog niet helemaal in dus we waren er half vier uit. Om kwart over zes kwam het transfer busje naar de camper. Daar aangekomen was het de grote show van de verassingen want niemand wist welke camper ze mee zouden krijgen. Per groep werd je opgeroepen om 24 formulieren in drievoud in te vullen. Toen we tegen de middag aan de beurt waren bleek dat het geen camper werd maar een touringcar met slideouts. Na nog een uur wachten werden we rond geleid en kregen we een lange uitleg waar we weinig van hebben onthouden. Gelukkig hebben we de handleiding nog... Toen konden we eindelijk onderweg! Onder het rijden hebben we besloten om te overnachten in Bluffton, Indiana. Onder weg moesten we natuurlijk ook nog even een Walmart leegroven. Daar gingen we weg met een overvolle kar boodschappen waaronder een geïmproviseerde koffie opschenker die achteraf gewoon in de camper lag. Aangezien er op de camping geen receptie of "night-time in check form" te vinden was hebben we het eerste het beste plekje waar we het gedrocht in konden prikken ingepikt en de stroomkabel in de stekerdoos gestoken. Toen was het tijd om de vele kastjes te vullen met persoonlijke eigendommen. Kastjes waren snel vol. Tegen acht uur de eerste maaltijd op tafel weten te toveren en daarna even bankzaken en bloggen. Nu tijd voor een spelletje en een biertje. Morgen ochtend begint de trip naar Nashville.

1. José:
    Wow. Prachtige camper. Geniet ervan. Groetjes Wim
  2. Marleen:
    3 maart 2020
    Heel mooie camper! Goeie reis!
  3. Tjeerd Meinardi:
    3 maart 2020
    Geweldig zeg! Leuk om jullie avonturen te volgen. Veel plezier!
  4. Marc Nebbeling:
    5 maart 2020
    Mooi man leuk om het allemaal te lezen,die camper is behoorlijk lelijk van buiten maar het voordeel is dat de mannen die binnen in zitten er dan goed bij af steken