Gesloopt maar tevreden.

2 maart 2020 - Rosemont, Illinois, Verenigde Staten

Vanmorgen om 11 uur ging het vliegtuig op tijd de lucht in. Na een soepele vlucht stonden we eerder dan verwacht weer op de grond in Chicago. Hier gingen alle checks ook vlot en daardoor waren we om half 2 lokale tijd in het hotel. Spullen gedumpt en even opgefrist om gauw nog wat van de stad te kunnen gaan zien. We hebben een rondje gelopen over de Navy Pier en wat gegeten in het centrum. Daarna storten we allemaal lichtelijk in en hebben we een taxi terug gepakt. In Nederland is het nu 01:35 dus niet zo raar dat we moe zijn. Morgen om 4:30 gaat de wekker weer om de camper te gaan halen. Truste!

1. José:
    Veel plezier! Fijn dat jullie reis vlotjes verliep. Groetjes
  2. José:
    Hoi mannen! Superleuk om jullie avontuur zo te mogen volgen. En goed dat jullie ook nog wat van Chigago hebben gezien. En nu natuurlijk heel benieuwd wat voor camper jullie meekrijgen voor jullie roadtrip! Groetjes José en Wim
  3. Marina:
    2 maart 2020
    Succes met de camper, safe trip en veel plezier!
  4. Jan:
    Ziet er goed uit. Veel plezier.
  5. Mandy:
    2 maart 2020
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen! Heel veel plezier!