Tucumcari, New Mexico en Albuquerque, New Mexico.

11 maart 2020 - Albuquerque, New Mexico, Verenigde Staten

Vandaag ging de rit van Tucumcari naar Albuquerque. Het weer zat goed mee en de stemming zat er dus goed in. Onderweg kwamen we langs Santa Rosa, waar The blue hole te vinden is. Dit is een gat in de grond van 60 voet diep met zeer koud water erin. Elias was niet te beroerd om het water even te testen en kwam na een flinke duik weer boven en liet duidelijk merken dat het inderdaad koud was. Inmiddels had ik ook zin om even af te koelen dus ik heb ook nog even mijn zwembroek aan getrokken. Toen twee derde van het genootschap tot op het bot toe koud was werd de reis voortgezet.

In Albuquerque hebben we de camper geparkeerd op de plaatselijke KOA en zijn zo gauw mogelijk met een ubertje naar het centrum gegaan. Het oude centrum was erg leuk en deed beetje denken aan een Mexicaanse plaats met een gezellig plein met winkeltjes. Op advies van de tuinman/plaatswijzer van de camping hebben we daarna een plaatselijke brouwerij opgezocht om eens te kijken of Amerikaanse speciaal biertjes net zo lekker smaken als die van thuis. Dit was gelukkig het geval en zodoende beviel het ons prima op het zonnige terras aldaar. Tegen de tijd dat het bier op was en we honger begonnen te krijgen ging toevallig de Italiaan tegenover ons terrasje open en konden we mooi doorschuiven. De pizza smaakte ook erg goed dus keerden we met gevulde magen terug naar de camping. Bij de receptie aangekomen hebben we even vriendelijk gevraagd naar een vuurkorf en deze stond tien minuten later op ons plekje. We hebben 's avonds heerlijk een vuurtje gestookt en marshmallows verbrand onder het genot van koude drankjes.

1. Marina:
    Mooie foto's! Take it easy..... 😉😉
  2. José:
    Mooie foto's mannen! Nu bijna op naar Las Vegas! 🕺🕺🕺
  3. Tijmen:
    11 maart 2020
    Leuk om jullie te volgen zo. Geniet ervan neeffie! (en de anderen natuurlijk)
  4. Jeffrey:
    13 maart 2020
    Thanks! groetjes van ons!