Death Valley.

15 maart 2020 - Death Valley National Park, Verenigde Staten

Vanuit Las Vegas ging de trip naar Death Valley. De reis zelf was niet zo lang dus we konden snel genieten van de prachtige omgeving. Op het eerste uitkijkpunt was het prachtig, mooie vergezichten en bergen. Wel waaide het er zo hard dat onze telefoons tijdens het maken van foto's fungeerden als een soort van mini zeiltje dat maar 1 kant op wilde. Mocht de pret niet drukken. Na nog wat mooie plekken gezien te hebben was het tijd om de camping op te zoeken waar we zouden slapen. Deze was te vinden in Stovepipe Wells. Deze camping had geen elektra of stromend water dus we hadden flink gehamsterd (lijkt wel een trend te worden) en de watertank vol en de afvaltanks leeg gegooid. Met eten zouden we voor de verandering de BBQ weer eens aansteken dus dat was makkelijk. Helaas kwam er na het tweede rondje vlees een aardige man die ons waarschuwde voor de ranger die een controle zou komen uitvoeren en BBQ was helaas alleen op aangegeven plaatsen toegestaan en die van ons was er geen van. Gelukkig konden we ons vlees nog afbakken en zijn we niet verhongerd. De volgende ochtend vonden we wel een briefje met een waarschuwing. We hebben het dus maar niet meer gedaan, wat erg gemakkelijk was aangezien we weggingen. Death Valley was prachtig, volgende halte Lake Isabella!

1. Monique Peute:
    17 maart 2020
    Hey Gents, tot wanneer zitten jullie daar? Kunnen jullie nu nog wel met het vliegtuig terug naar Nederland?

Geniet er nog maar even van!
    Groet, Monique (Collega van Jeffrey)
  2. Marc Nebbeling:
    17 maart 2020
    Hallo pyromanen, jullie zijn lekker bezig toen jullie Nashville hadden verlaten moest er van alles weer worden opgebouwd maar daar gaven ze de tornado de schuld van.
    Las Vegas is nu gesloten na jullie daar een rondje hebben gelopen of hebben lopen slopen maar das de schuld van het corona virus zeggen ze.
    En nu krijgen jullie bezoek van Rangers om dat jullie een "bescheiden"barbeknoei hebben aangestoken, what next ????
    Kortom ben trots op jullie en San Francisco maakt zich op voor jullie komst.
    Groetjes Marc
  3. Marina:
    17 maart 2020
    Haha, Marc, wat een toeval allemaal, he.

Maar wat een geweldige foto's weer, mannen, geniet nog maar even. Hier is alles op slot. xx
  4. Mandy:
    Mooi verhaal weer en prachtige foto's! Hopelijk tot snel! Xxxx
  5. Jeffrey:
    17 maart 2020
    We gaan een dag eerder terug, upgrade in klasse en in sfo sluiten de hotels. Plus een dagje extra uit jatlaggen ;)
  6. Jan:
    allemachtig prachtig.
  7. Carmen:
    19 maart 2020
    Hoi Jeffrey,
    Wij wensen je alvast een prettige en veilige terugreis!

Groetjes,
    Carmen