Busje komt zo ... (dag 2 & 3)

5 maart 2020 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Na een nacht koukleumen eindelijk DE receptioniste kunnen vinden, die ons de overnachting kado gaf (goed begin!) Lekker vroeg weggereden om een van de langste routes te gaan rijden, wat ons overigens nog eens extra lastig gemaakt werd door wind, wegwerkzaamheden, files, slecht wegdek en navigatie-irritaties. Uiteindelijk aangekomen in Nashville (wat gelukkig nog overeind stond na een tornado). Operatie camper parkeren succesvol volbracht en daarna het centrum in voor wat voedsel en vermaak. Lekkere ribs geconsumeerd bij Jacks BBQ en daarna live muziek geluisterd onder het genot van een paar biertjes tot we overgingen op de whiskey cola's (we waren tenslotte in Tennessee). Licht aangeschoten in de taxi terug en heerlijk geslapen tot we rond een uurtje of 8 weer half leefden. We hadden het plan om lekker te gaan douchen in de eigen camper, maar dat bleek geen succes want de waterdruk leek op het straaltje van Manneken Pis. Dus uiteindelijk maar naar het badhuis gelopen (5 meter verderop). Mooie route gereden naar Memphis en Huib heeft zijn eerste mijlen gereden. Onderweg weer een Walmart leeggeroofd (dit keer in Jackson, Tennessee) want we hadden toch niet alles en het bier was bijna op en we hadden nog geen vlees voor op de BBQ. Onderweg hadden we meer gaten in het asfalt dan medeweggebruikers (België is er niets bij) maar rond Memphis werd het lekker druk, en door alle drukte en chaos binnen de camper toch nog een afslag gemist. Nadat we dat hadden gecorrigeerd bleek onze camping toch wat moeilijk te vinden. Uiteindelijk na een paar halsbrekende manoeuvres de camping kunnen vinden, bbq aangestoken en lekker gegeten. Nu ben ik er klaar mee want mijn bier wordt lauw ...

PS. de foto's van Nashville staan online (ze staan alleen onder de verkeerde locatie vermeld)